یادداشت‌ها

و قسم به کلمه که هر کدومشون مثل قطره‌های بارون زندگی‌بخش و جذابن. یا شاید مثل گلوله شلیک شن. اما هر چی که هست کلمه‌ها و نوشتن خیلی بیشتر از چیزی که فکر کنیم در زندگی همه ما تاثیرگذارن. اینجا یادداشت‌های من رو می‌تونید ببینید. یادداشت‌هایی که توی روزهای خوب یا بد، آشفته‌حالی یا به‌روزی، با تمرکز یا بدون تمرکز نوشتم. اینجا جاییه برای مرور ذهنیات من.

کتاب‌ها و کلمه‌ها همیشه برای من مهم بودن. از دورانی که در تنهایی به کتاب‌ها پناه می‌بردم و غرق در داستان‌ها و همراه و هم‌مسیر با قهرمان‌ها می‌شدم تا امروز که کتاب‌ها هم‌نشین جدی من در زندگی هستن. اینجا درباره کتاب‌ها می‌نویسم. این دوستان و همراهانی که ما رو تنها رها نمی‌کنن و پناهی هستن برای زندگی بهتر ما.

یوتیوب برای من به مثابه یک دانشگاه می‌مونه. سال‌هاست ازش یاد گفتم و در محتوای بی‌کرانش غور کردم. حالا خودم هم بخشی از این اقیانوس بزرگ شدم. سعی می‌کنم در مورد موضوعات مختلفی مثل تاریخ، کتاب، محتوا صحبت کنم و بسازم. با اینکه می‌دونم تکنیک‌های زیادی از ساختن ویدئو ندارم، اما ساختن برای من همیشه جذاب بوده. اینجا در کنار متن، ویدئوهای یوتیوب رو هم می‌تونید ببینید.