پادکست پرچم سفید منتخب گروه تاریخی

پادکست پرچم سفید منتخب گروه تاریخی در جایزه جعبه

پادکست پرچم‌سفید، پادکست منتخب گروه تاریخی اولین جایزه پادکست جعبه شد.

این چند روز که پرچم سفید جزو سه پادکست نهایی انتخاب شده بود و‌کاندید شد، به شوخی میگفتم من به این جایزه احتیاج دارم. به حس انتخاب شدنش، به دیده شدنش، به رفع خستگی نزدیک به پنج سالی که اومدیم.

این جایزه قطعا برام ارزشمنده؛ چون خیلی‌ها نادیده گرفتنم، خیلی‌ها گفتن تو آدم کار طولانی نیستی، تو زمینش میذاری و بازی می‌کنی. بودن کسایی که چه روبرو و چه پشت خندیدن و مسخره کردن. اما خیلی‌ها هم بودن که حامی شدن، تشویق کردن، اشتباهاتمون رو ندید گرفتم ولی تذکر دادن، نقد درست کردن.
این جایزه تقدیم به هر دو گروه.

این جایزه تقدیم به همه کسایی که کنار پرچم سفید بودن، کمکش کردن و به محتواش متعهد موندن.
از سحر که اسمش رو همون اوایل پیشنهاد داد، تا خیلی‌های دیگه که به محتواش کمک کردن و بودن. مثل مریم که واقعا بهش مدیونم در محتوای پرچم سفید. چه اشکهایی که با مریم ریختیم سر پرونده ایران. چه محتواهایی که باهاش تولید کردیم.
به حسام و الیاس برای اپیزودها و همراهیشون. کیانا که سایت دستش بود و داشت درستش میکرد و رضایی که سایت جذابش رو بالا آورد و عمادی که موسیقی پرچم سفید رو ساخت. دم‌ همتون گرم.
و دم همه شنونده‌ها خیلی گرم. خیلی خیلی زیاد.

از جعبه عزیز و هیات داورانش هم ممنونم. جعبه با محتوای جذابش و محصولات دوستداشتنیش یه همراه خیلی خوب بوده در این نزدیک یه سه سالی که متولد شده.

احسان طریقت